Klantenservice > FAQ > Algemene vragen
Algemene vragen
Uw vraag is nog niet beantwoord? Op deze plek hebben wij nog meer antwoorden & oplossingen neergezet.
Hulp & Contact:
☎ Klantenservice: 088-0017800
✉ E-Mail: service@heine-shop.nl
📝 Via Chat
contact details
Batterijen en accu's
Batterijen en accu's mogen niet bij het huisafval! Iedere consument is wettelijk verplicht alle batterijen en accu's, of ze nu schadelijke stoffen*) bevatten f niet, naar een inleverpunt van zijn gemeente of naar een inzamelbak in een winkel te brengen, opdat ze milieuvriendelijk kunnen worden verwerkt. Batterijen en accu's mogen alleen ontladen worden ingeleverd! *) gekenmerkt met Cd = cadmium, Hg = kwik, Pb = lood
Verwijdering van het apparaat
Oude apparaten mogen niet bij het huisafval! Iedere consument is wettelijk verplicht oude apparaten gescheiden van het huisafval in te leveren, bijv. bij een inzamelpunt van zijn gemeente. Op die manier wordt verzekerd dat de oude apparaten vakkundig worden verwerkt en dat negatieve invloeden op het milieu worden voorkomen. Daarom z i j n elektrische en elektronische apparaten met dit symbool gemerkt. Meer informatie vindt u ook op de volgende website: www.NVMP.nl
Duurzaamheid is tegenwoordig een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsstrategie. Het is ons doel duurzaamheid stap voor stap tot een vaste, belangrijke factor te maken in het afwisselende spel van vraag en aanbod. Daarom heeft Heine in de afgelopen jaren een groot aantal aanpassingen doorgevoerd. Wij houden ons in het hele bedrijf bezig met de zorg voor het milieu. Bij de productieprocessen, maar ook op het gebied van logistiek en inkoop.
Wat betekenen de symbolen bij de artikeldetails?
PET
Artikelen met dit teken zijn onder andere vervaardigd van gerecyclede PET-flessen en polyamideresten. Materialen als gerecyclede PET-flessen of econyl van polyamideresten dragen bij aan een milieuvriendelijk productieproces. De ecologische balans van de producten en het duurzame hergebruik van grondstoffen worden daardoor verbeterd. Bijkomend voordeel is dat de producten een bovengemiddelde stevigheid hebben en zeer lang meegaan. Daardoor wordt de ecologische balans verbeterd en de duurzaamheid vergroot.
G.O.T.S.
De Global Organic Textile Standard (GOTS) omvat wereldwijd erkende richtlijnen voor een duurzame textielproductie. Het textiel dient voor ten minste 70% te bestaan uit natuurvezels van gecontroleerde biologische productie. Daarbij moet het textiel aan de hoogste kwaliteitseisen en aan uitgebreide sociale criteria voldoen.
Meer informatie vindt u op www.global-standard.org.
Cotton Made in Afrika
Bij de productie van deze kwaliteit is katoen afkomstig van het project Cotton made in Africa gebruikt. Dit katoen is op duurzame en milieubewuste wijze geteeld: zonder genetische manipulatie of kunstmatige irrigatie en met minder pesticiden. Het project is erop gericht, de leefomstandigheden van de katoenboeren te verbeteren en de kleine boeren en hun families een eerlijk inkomen te bezorgen.
Meer informatie vindt u op www.cotton-made-in-africa.com.
E.volution
Met het project E.volution is een unieke techniek ontwikkeld met een eersteklas printresultaat. Bovendien zijn water- en energieverbruik aanzienlijk teruggebracht.
Meer informatie vindt u op www.mirogliotextile.com/eng/evolution.
Klantenbeoordelingen – Hoe het werkt
We horen graag van u over uw aangeschafte product. Uw waardering helpt andere klanten bij hun aankopen en helpt ons onze producten te ontwikkelen. Voor het indienen van een klantbeoordeling is de daadwerkelijke aankoop van een product bij ons vereist. Wij garanderen dit door een beoordeling alleen mogelijk te maken via het respectieve klantaccount van de koper. Deze beoordelingen worden gemarkeerd met de tekst 'geverifieerde aankoop' op de pagina's met productgegevens. Voor beoordelingen zonder deze kennisgeving kunnen we op dit moment niet garanderen dat ze verbonden zijn aan een daadwerkelijke aankoop.
Zowel positieve als negatieve beoordelingen worden online geplaatst. Beledigingen, geweld, seksuele of politieke inhoud, links, prijsgevoelige inhoud of inhoud die geen verband houdt met het product (bijv. ontevreden over de leverservice, enz.), worden afgewezen.
Wij maken geen gebruik van betaalde reviews.
Waar kan ik de recensies van anderen lezen?
U kunt de meningen van andere gebruikers direct vinden op de productpagina van uw gewenste artikel. Is er nog geen beoordeling of wilt u zelf een beoordeling indienen? U kunt dit eenvoudig doen nadat u het betreffende product in uw klantaccount hebt gekocht. Ga naar 'Alle bestellingen bekijken' om de beoordeling te starten.
Hoe kan ik een beoordeling geven?
Als u een beoordeling wilt indienen, moet u zich aanmelden bij uw klantaccount. Daar vindt u de mogelijkheid om uw producten te beoordelen in het overzicht van uw bestellingen. Hier vindt u naast elk besteld product de knop 'Artikel beoordelen', zodat u elke afzonderlijke kunt beoordelen. Klik op 'Artikel beoordelen' om rechtstreeks feedback te geven. Vertel ons wat u leuk vond aan het product dat u hebt gekocht en wat beter had kunnen zijn. Onze klanten hebben het meeste aan beoordelingen met informatie over de kwaliteit en het uiterlijk van het product, de gelegenheid waarop u het product hebt gekocht en of het product aan uw verwachtingen voldeed. Als u specifieke vragen hebt over uw bestelling of de diensten van heine, kunt u contact opnemen met service@heine-shop.nl of 088-0017800. Klik op 'Beoordelen' om uw beoordeling rechtstreeks naar ons te sturen. Dit wordt gevolgd door een matigingsproces, waarbij wordt gecontroleerd of uw beoordeling voldoet aan de gebruiksvoorwaarden, d.w.z. dat er geen prijzen van andere detailhandelaren zijn inbegrepen. Gewoonlijk wordt uw beoordeling binnen 3 werkdagen op www.heine-shop.nl geplaatst.